U vezi BAN 02, posle vise usmenih obeshrabrivanja od strane sluzbenice Komercijalne banke, usla sam u prepisku sa njima. Naime, sluzbenica je uporno okretala temu na prvu preporuku dok u vezi druge nije mogla nista da mi kaze, delovala kao da ne zna o cemu se radi, tvrdila da sam ja jedina koja se za to interesuje itd.
Najpre sam u septembru poslala kontakt centru banke e-mail u kom sam pitala sta nameravaju u vezi BAN 02 od 31.05.2013. Njihov pismeni odgovor je stao u jednu recenicu a to je da za sada nemaju informaciju o Odluci o uvodjenju olaksica u vezi preporuke NBS BAN 02. Posle toga sledi citav pasus u kome mi pisu o prvoj preporuci.
U decembru sam na taj njihov e-mail poslala replay u kom sam ih ponovo pitala da li ce da prihvate BAN 02 i trazila, ukoliko oni i dalje ne znaju, da me upute na odgovorno lice koje zna. U polju Cc sam stavila adresu Centra za zastitu korisnika pri NBS zastita.korisnika@nbs.rs
Na taj nacin je i moja prethodna prepiska sa bankom prosledjena Narodnoj banci, a i Komercijalna banka je mogla to da vidi.
Od NBS sam dobila odgovor da su moj prigovor prosledili Komercijalnoj banci i da ce da me obaveste o njihovom odgovoru.
Od Komerijalne sam dobila odgovor da im dostavim moj JMBG i jos neke podatke.
Ponovo sam kroz opciju Reply dostavila sve trazene podatke. U tom mejlu sam trazila da mi vrate novac koji mi od aprila 2009. naplacuju vise od ugovorenog, zajedno sa zakonskim zateznim kamatama i da taj iznos odbiju od glavnice koju bih imala da su se sve vreme drzali prvobitnog anuitetnog plana. Od NBS sam ponovo dobila odgovor da je postupak po mom prigovoru i dalje u toku, da su trazili od banke da dostavi dopunu izjasnjenja i relevantne dokaze.
Sad cekam jos odgovor Komercijalne banke i samo od njega zavisi sta cu dalje da preduzmem.
Poslednje izmene ljubicasto (03.01.2014 14:50:26)